Translate

wtorek, 18 czerwca 2013

Przyczepka ;)

Wszystko zaczęło się od szukania w internecie pomysłów na konstrukcję, budowę i projekt przyczepki . Na przełomie Lutego Mój Tata z moją delikatna pomocą opracował szkic.


Na dzień dzisiejszy wygląda to własnie tak.


Plandeka z logami naszych sponsorów będzie wykonana w następnym tygodniu. :)

Całość waży ok. 10 kg. Jeździłem już z obciążeniem 30 kg i przyznam, że nie było tak źle. Na wyjeździe czeka mnie dużo pracy z ciągnięciem tego cuda :)

4 komentarze:

  1. Mistrzostwo świata przyczepka , ona jest warta z 800 z 1000 zł . robiliscie ja z aluminium czy to stalowa ? a moze jakies inne tworzywo . bedziesz wszystko to sam ciagnal ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) nie wiem ile jest warta to się nie liczy :) najważniejsze jest to, żeby było nam choć troszeczkę wygodnie :). głowna konstrukcja jest stalowa, a to co ponad kołami jest wszystko z aluminium, także nie waży wiele :) Oczywiście, że nie będę ciągnął wszystkiego sam, połowę weźmie Karolina do swoich sakw, a ja resztę. Jestem facet to powinienem troszeczkę więcej mieć obciążenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najczesciej bede sledzil twojego bloga . jestes wzorem do nasladowania !!! pozdrawiam i klaniam sie w pas :) napewno bede na starcie ! trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam :) i zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń